
Las Vegas lancerer en ny kampagne for at øge turismen efter en betydelig sommernedgang.
Den nye kampagne, “Velkommen til Fabulous Las Vegas”, vil fokusere på værdi for besøgende og tilbyde kampagner og andre incitamenter på destinationen.
Byen har set besøget falde i syv på hinanden følgende måneder, med den seneste rapport fra juli, der viser et fald på 12% år over år.
Og alligevel, MGM Resorts CEO Bill Hornbuckle siger, “Las Vegas er ikke færdig eller død.”
“Tværtimod tror jeg, at der er lektioner, der skal læres, ved du, hvad angår værdi og værdiskabelse,” fortalte Hornbuckle til CNBC torsdag på Bank of America Gaming and Lodging Conference.
Hornbuckle sagde, at overkommelige priser og opfattelse af værdi har været særligt top-of-mind for budgetbevidste besøgende. Han pegede på de tilgængelige tilbud på Excalibur, et af MGMs resorts på Las Vegas Strip: $ 85 værelser, inklusive resortafgift; $ 5 borde; $ 5 øl. Men de $ 12 Starbucks -kaffen griber overskriften.
“Der er værdi der, og der har altid været værdi,” sagde Hornbuckle. “Vi lader fortællingen slippe væk fra os og skamme os. Vi er nødt til at gøre et bedre job.”
MGM og Las Vegas havde mere bredt offentliggjort flere års vækst i besøg, værelsespriser og overskud inden dette års afmatning.
På spørgsmålet om, om Vegas -nedgangen kunne være en kanarie i kulminen for os, sagde Hornbuckle, der er formand for den amerikanske rejseforening, at det ser ud til at være en førende indikator. Og industrien som helhed står over for nogle urolige hindringer.
Canadisk besøg i USA har faldet ca. 40% i år efter kommentarer fra præsident Donald Trump om Canada som en potentiel 51. amerikansk stat og udviklet handelspolitikker. Den canadiske dollar er også svækket og mindsket købekraften for besøgende, der krydser grænsen ind i USA
Turister tager billeder i nærheden af Las Vegas -strimlen.
Robyn Beck | AFP | Getty Images
Hornbuckle pegede også på massive prisstigninger for et amerikansk visum, fra $ 100 til $ 350, hvor en familie på fire besøgende for Ryder Cup, World Cup eller OL i 2028, for eksempel, kunne betale $ 1.400 for visumdokumenter alene.
“International rejse i 2016 havde et US $ 50 milliarder amerikansk overskud. I dag er det et underskud på 50 milliarder dollars,” sagde Hornbuckle.
Regeringens forpligtelse til finansiering af markedsføring og promovering af amerikanske rejser blev også skåret med 80% i den seneste udgiftsregning til $ 20 millioner.
“Vi befinder os tydeligvis i en verden, der har en god mængde usikkerhed fra et makroøkonomisk perspektiv fra et socio-politisk perspektiv,” Marriott CEO Tony Capuano fortalte investorer på BOFA -konferencen torsdag. “Marriott og sektoren mere bredt trives i tider med sikkerhed og stabilitet. Så det skaber en vis grad af udfordring.”
Capuano sagde, at der har været en let uptick efter Labor Day i nogle segmenter af rejsen. Han sagde, at Marriott ser udgifterne tilbageholdt i budgetrejsende og små virksomheder. Men han beskrev efterspørgslen efter luksusrejser som “robust.”

Wyndham Hotel and Resorts CEO Geoff Ballotti lagde et optimistisk overblik over rejsebranchen og bemærkede robust efterspørgsel efter udvidet ophold, delvis drevet af projekter, der støtter regeringens infrastrukturudgifter.
“Du ser utrolig interesse for investeringer lige nu,” fortalte Ballotti til CNBC. “Vores nye konstruktionsrørledning, 20 på hinanden følgende kvartaler af vækst, er på et hele tiden højt. Vi ser banebrydende accelerere. Vi ser en ny konstruktionsrørledning accelerere, og vi ser det mere her indenlandske, end vi er andre steder i verden.”
