Underskriv i Martha’s Vineyard lufthavn, Massachusetts
Cindygoff | Istock | Getty Images
Martha’s Vineyard har længe været en sommerferiedestination for sorte familier, men august i Massachusetts Beach -samfundet er også ved at blive et vigtigt knudepunkt for sorte iværksættere, investorer og finansielle virksomheder.
“Jeg vil sige, at magien ved det virkelig handler om at introducere dit netværk til en andens netværk,” sagde Calvin Butts, grundlægger af East Chop Capital, et private equity -firma opkaldt efter et kvarter på øen. “Vi fandt stor succes med at hæve kapital der, vi har fået vores porteføljevirksomheder til at tale også, vi har gjort det meget, meget godt med Deal Flow.”
En bred vifte af virksomheder, herunder Disney, Cisco, Goldman Sachs, McDonald’s, Google, FordMcKinsey og CNBC moderselskab Comcast er vært for eller sponsorerer forretningsfokuserede begivenheder på Vineyard denne måned.
Den sorte økonomiske alliance er vært for en begivenhed kaldet “The Gathering”, der samler virksomhedsledere for at diskutere måder at hjælpe med at øge mulighederne for sorte medarbejdere og virksomheder.
“Vingården er et sted at fange et publikum, der ønsker at have en intellektuel og økonomisk samtale om, hvordan man løfter sort kultur,” sagde Melissa Bradley, generel partner i Bea Venture Fund.
Gamle traditioner, nye muligheder
Martha’s Vineyard blev en populær feriedestination for sorte familier for over et århundrede siden med åbningen af det første hotel, der gjorde det muligt for sorte besøgende, Shearer Cottage, i 1912.
Siden da har sorte familier købt hjem og skabt et samfund centreret omkring byen Oak Bluffs og Inkwell Beach, et navn, der er et nikk til adskillelsen på øen i fortiden.
Skilt velkomne besøgende til Oak Bluffs Massachusetts på Martha’s Vineyard.
Melissa Kopka | Istock | Getty Images
I år frigav tøjmærket Ralph Lauren sin Oak Bluffs -kollektion, der ønsker at genkende og drage fordel af øens historie og prestige, der er vært for besøgende som Michelle og Barack Obama, Oprah Winfrey og Spike Lee.
Eden Bridgeman Sklenar, administrerende direktør for Magazine Ebony, er vært for en begivenhed med grundlæggerne af sort-ejet Spirit-brand onkel nærmest og sagde, at hun ser Vineyard som en måde at bringe magasinets historie og fremtiden til live for sit målgruppe.
“For Ebony er det både strategisk og personligt at være til stede på vinmarken i august,” sagde Sklenar i en erklæring. “Det er en mulighed for at forbinde med et stærkt tværsnit af vores samfund, uddybe meningsfulde forhold og placere mærket ikke kun som et kulturelt ikon, men som en moderne forretningskørsel, synlighed og vækst.”
Eden Bridgeman Sklenar, administrerende direktør, Ebony & Jet, taler på scenen under Ebony Power 100 Gala 2024 på NYA Studios den 17. november 2024 i Los Angeles, Californien.
Leon Bennett | Getty Images Entertainment | Getty Images
Donae Burston, grundlægger af La Fête du Rosé, sagde, at han også ser at udnytte kulturen i Martha’s Vineyard -samfund som en organisk måde at vokse salget blandt en forbrugerbase, der er i overensstemmelse med hans markedsføring som et luksusmærke.
“For os ville det betyde så meget at have accept af mennesker i Martha’s Vineyard,” sagde Burston. “At være i stand til at gå til Marthas vingård og fokusere på [high-net-worth] Enkeltpersoner fra hele verden, der værdsætter vin – det er synlighed, det hjælper dem med at blive evangelister til at vende hjem og sprede evangeliet. “
I fire generationer har Erin Goldson og hendes familie tilbragt somre i Martha’s Vineyard. I år lancerer hun en ny begivenhed kaldet “Vineyard Icon Awards”, sponsoreret af Diageo og Estee Lauder. Honoreerne er forretningsmæssige og politiske ledere, der hjælper med at forme august på Marthas vingård som et sted, hvor kultur og handel mødes.
“I løbet af de sidste fem år er mange virksomheder klar over, at der er et væld af succesrige, gennemførte, drevne sorte fagfolk, der beslutter at komme til vinmarken i august,” sagde Goldson.
”Du kan komme til vingården for hvile og afslapning,” sagde hun. “Men hvert år her er der også en voksende arv, hvor sort ambition og aspiration fejres på en meget unik måde.”
Videregivelse: Comcast er moderselskabet i CNBC.
