Close Menu
    What's Hot

    Nogle internationale LGBTQ+ rejsende trækker tilbage på amerikanske ture

    TripAdvisor -aktiebølger som styrbordværdi bygger 9% af aktierne

    Flyselskaber står over for investorer efter stærk – men billigere – 4. juli ferie

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Rejse
    • Ekonomies
    • Outos
    • Algemene nuus
    • Europa nuus
    Laina Oppaasi
    Home » Hvorfor amerikanere faldt ud af kærlighed med Hotel Minibar
    Rejse

    Hvorfor amerikanere faldt ud af kærlighed med Hotel Minibar

    ThomasBy Thomasjuni 27, 2025Ingen kommentarer2 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    Når de var synonymt med overgivende snacks om aftenen, var Hotel Minibars et kendetegn ved bekvemmelighed for rejsende i 1990’erne og de tidlige aughts. Men det er ikke længere tilfældet.

    Hotel Minibar-konceptet gik globalt i 1974, da en Hilton i Hong Kong lagrede sine køleskabe på værelset med små spiritusflasker inspireret af flyselskabsvogne. Drik salget steg angiveligt 500% det år og øgede Hiltons samlede omsætning med 5%. Snart blev Minibars en global standard, komplet med sodavand, slik og konsekvente markeringsvalg.

    Men den praktiske nyhed for gæsterne var et logistisk mareridt for hoteller og personale. Genindvinding, forkæling af mad, driftsomkostninger og voldsomt tyveri bidrog alle til en bekvemmelighed, der koster mere at køre, end det tjente.

    I begyndelsen af ​​2000’erne begyndte mange hotelkæder at udfase Minibar fra deres hotelværelser. I 2004 fjernede for eksempel Marriott Marquis på Times Square stort set alle sine minibarer fra sine 1.946 værelser. Ifølge Food Arts Magazine krævede minibars ‘operationer på dette hotel otte fuldtidsansatte, hvis eneste job var at vedligeholde og vedligeholde 150 af dem hver dag.

    Selv med introduktionen af ​​”smarte minibarer”, der sporer brug i realtid, har afkastet været beskedne. Smart minibarudbyder Bartech Systems estimerede, at 33% af gæsterne bruger en minibar, hvis det er tilgængeligt for dem. Den gennemsnitlige daglige transaktion er $ 12, Sagde virksomheden.

    I stedet har hoteller Begyndte at flytte deres fokus mod moderne alternativer: Markedspladser i kontaktløse lobbyer, hotelbarer og strategiske partnerskaber med leveringsapps.

    Wyndham slået sig sammen med Doordash I 2019 tilbyder leveringsgebyrer på $ 0 og 2.000 tilmeldingspunkter på dets mere end 3.700 amerikanske lokationer. Marriott og Uber Begyndte deres partnerskab i 2021 og lod gæsterne tjene hotelpoint, når de bestiller med Uber Eats fra udpegede hoteller. I 2024, Hilton Navngivet GrubHub sin go-to leveringstjeneste, hvilket giver gæsterne frynsegoder som en gratis måned med GrubHub+.

    Minibarer er ikke forsvundet helt. Boutique- og luksushoteller har genindført Minibar ved at tilbyde personaliserede eller lokalt fremskaffede genstande. Men for mange fremherskende midtskala -hoteller bliver de en relikvie.

    Se videoen ovenfor for at lære mere om, hvorfor minibarer er forsvundet.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleJeff Bezos $ 50 millioner Venedig bryllup: Hvad vi ved
    Next Article Clear’s identitetsverifikationsrejse ud over lufthavnens sikkerhedslinje
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Nogle internationale LGBTQ+ rejsende trækker tilbage på amerikanske ture

    juli 4, 2025

    TripAdvisor -aktiebølger som styrbordværdi bygger 9% af aktierne

    juli 3, 2025

    Flyselskaber står over for investorer efter stærk – men billigere – 4. juli ferie

    juli 3, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Nogle internationale LGBTQ+ rejsende trækker tilbage på amerikanske ture

    TripAdvisor -aktiebølger som styrbordværdi bygger 9% af aktierne

    Flyselskaber står over for investorer efter stærk – men billigere – 4. juli ferie

    Clear’s identitetsverifikationsrejse ud over lufthavnens sikkerhedslinje

    Trending Posts
    Recent
    • Nogle internationale LGBTQ+ rejsende trækker tilbage på amerikanske ture
    • TripAdvisor -aktiebølger som styrbordværdi bygger 9% af aktierne
    • Flyselskaber står over for investorer efter stærk – men billigere – 4. juli ferie
    • Clear’s identitetsverifikationsrejse ud over lufthavnens sikkerhedslinje
    • Hvorfor amerikanere faldt ud af kærlighed med Hotel Minibar

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.