American Airlines sæde til sine nye flagskibssæder sæder
Tktk
American Airlines‘Nye suiter med skydedøre er indstillet til at begynde at flyve på nogle af sine fly i juni, en vigtig del af sin strategi for at konkurrere mod mere rentable rivaler for højudgifter kunder.
Amerikaneren afslørede først det nye design i september 2022 og forventede at begynde at flyve de nye sæder i 2024, men som andre luftfartsselskaber stod overfor forsinkelser fra leverandører. Første- og forretningsklasse-fly sæder i hele branchen er blevet så detaljerede, at de har holdt leveringer af nye fly.
American’s nye suiter på Boeing 787-9 debuterer for regelmæssigt planlagt service den 5. juni mellem dens knudepunkt i Chicago O’Hare International Airport og London Heathrow lufthavn, efterfulgt af Philadelphia til London den 6. august og Philadelphia til Zürich den 3. september. En anden flyvning, der er udstyret med de nye sæder, mellem Dallas Fort Worth International Airport og Brisbane, Australien, er sat til starter OCT. 26.
En rundtur, der forlader 11. august og returnerer 18. august mellem Philadelphia og London i “flagskibets forretningsklasse” koster $ 5.342 på American’s websted.
Den 787-9 kabine vil indeholde 51 af “flagskibssuiterne”, som vil være den nye internationale forretningsklasse. Luftfartsselskabets 787-9’er har i øjeblikket 30 flagskibs-klassesæder, 21 premiumøkonomi, 34 ekstra-varerage sæder og 200 i standardøkonomi.
American sagde i 2022, at det planlægger at slippe af med sin internationale første klasse på mange af sine fly til fordel for den større enkelt premium -kabine foran på flyet. Det er eftermonteret ældre 777-300er jetfly og vil have en lignende, men mindre layout på sin Airbus A321XLRS.
JetBlue nye mynte suiter til deres Airbus A321LRS.
Høflighed: JetBlue
Dis af at tilbyde skydedøre har kruset gennem branchen. Rivaler som JetBlue Airways Har opgraderet deres højeste ende hytter til at indeholde The Doors, mens Santiago, Chile-baserede Latam Airlines sagde torsdag, at det begyndte at betjene sin nye forretningsklasse med skydedøre på nogle af sine fly, en del af en $ 360 millioner flåde Refresh.
Delta Air Lines‘Delta One Suites tilbyder funktionen og United Airlines Rygter om at snart afsløre opgraderede premium -siddepladser, der også kunne indeholde skydedøre. United kommenterede ikke straks.
American opgraderer også andre faciliteter, som at tilbyde gratis Wi-Fi til sine medlemmer af loyalitetsprogrammet, som Delta allerede gør, og United er indstillet til at levere i år.
