Close Menu
    What's Hot

    Trump-administrator giver afkald på en bøde på 11 millioner dollar i Southwest 2022

    Delta siger, at nedlukningen kostede det 200 millioner dollars, men forudser stor efterspørgsel

    Hvordan sorte bokse blev nøglen til at løse flystyrt

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • About Us
    • Privacy Policy
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Laina Oppaasi
    • Home
    • Rejse
    • Ekonomies
    • Outos
    • Algemene nuus
    • Europa nuus
    Laina Oppaasi
    Home » United Airlines, American Airlines øger sæder i forretningsklasse
    Rejse

    United Airlines, American Airlines øger sæder i forretningsklasse

    ThomasBy Thomasmaj 30, 2025Ingen kommentarer5 Mins Read
    Share Facebook Twitter Pinterest Telegram LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Copy Link

    American Airlines New Business-Class Suite.

    American Airlines

    DALLAS-Bevæbnet med dukker af kaviar og håndfulde Bang & Olufsen-hovedtelefoner, dæmper US Airlines det for international dominans af forretningsklasse. Der er endda forskelle mellem sæder i den samme kabine.

    Næste uge, American Airlines Planer om at begynde at flyve sine opgraderede forretningsklasse “suiter”, der indeholder dagens premium-klasse must-have-en skydedør-og andre funktioner som en “pyntebakke” og en trådløs opladningspude.

    Inden for hytterne på dens undergruppe af Boeing Dreamliners, som amerikanske kalder 787-9P (P står for Premium), vil der være otte “foretrukne” suiter, som flyselskabet siger, vil have 42% mere “opholdsområde.” De vil være først til mølle, tjener først uden opladning, i det mindste for nu.

    United Airlines Håber at overgå sine rivaler ved at lægge døre på sine Polaris langdistancer forretningsklasse sæder; Oprettelse af en ny mulighed foran på kabinen kaldet “Polaris Studio”, som har en osmannisk (for en besøgende); og installere 27-tommer 4K-skærme. Studierne er 25% større end almindelige suiter, siger United. Det har endnu ikke sagt, hvor meget mere det vil opkræve for studierne over standardsuiterne.

    Hvorfor flyselskaber investerer millioner på større og mere fancy sæder

    At have et endnu højere niveau af sæder inden for langdistancer top-tier-klasser har fanget videre.

    Virgin Atlantic har “Retreat Suite” foran på overklassen på sin Airbus A330s, og Lufthansa tilbyder en to-personers suite i sin nye Allegris First Class, der kan konverteres til en dobbeltseng. Etihad har en tre-værelses mulighed kaldet “The Residence” på Airbus A380s, som kan koste $ 20.000 eller mere for en envejsbillet mellem New York og Abu Dhabi, skønt flyselskabet varierer, hvordan det bruger disse jetfly.

    “Oplevelsen her er en måde at give ikke kun vores eksisterende kunder et bredere udvalg af produkter at vælge imellem,” fortalte Andrew Nocella, Uniteds chef for kommerciel officer, journalister tidligere i denne måned. “Vi havde bare ikke noget bedre, og nu gør vi det.”

    Amerikansk og United tog en side fra Delta Air Linesden mest rentable amerikanske luftfartsselskab, der allerede tilbyder suiter med skydedøre i sin Delta One -hytte. Den Atlanta-baserede transportør åbnede på sin side sidste år en dedikeret lounge for de højeste niveauer kunder, som et træk, som amerikansk og United allerede havde foretaget.

    Væddemål på forretning

    United Airlines ‘nye Polaris Cabin Configuration.

    United Airlines

    Forretningsklasse-billetter er dyre for mange forbrugere. En billet ombord på American’s New Suite, der forlader 8. august og returnerer en uge senere, går for $ 5.747 fra Philadelphia til London, sammenlignet med $ 867 i Standard Coach.

    At få flere kunder til at betale for dyrere sæder er nøglen til en industri med høje omkostninger og tynde marginer. Delta havde en 7,6%forudgående margin sidste år, United havde 7,3%, mens amerikanerne var 2,1%, og den bredere S&P 500‘S var 12,8%ifølge FactSet -data.

    Flyselskabsledere banker mere end nogensinde på, at forbrugerne vil fortsætte med at sprøjte på bedre rejseoplevelser på trods af svagere end forventet efterspørgsel efter billigere billetter som indenlandske træner i år.

    “Jeg tror, ​​det vokser så meget, fordi oplevelsen i økonomien er så dårlig,” sagde Robert Mann, der arbejdede på flere flyselskaber og er præsident for luftfartskonsulentfirma RW Mann & Co.

    Læs flere CNBC Airline News

    Flyselskaber har opdateret deres hytter i årevis, og de er blevet så detaljerede, at de har bremset nogle flyleverancer på grund af Supply Chain Snarls og flaskehalse i regulatorernes certificering.

    Amerikaner bruger de nye suiter i en kombineret, større forretningsklasse til international rejse og slipper for sin første klasse for det meste. Ved mange foranstaltninger, herunder rum og faciliteter, er tjenesten dog højere ende end mange “førsteklasses” hytter fra fortiden.

    “Virkelig forretning [class] begynder at blive så ens, at det var svært at virkelig differentiere, og vi vil sikre os, at vi tilbyder så mange sæder i forretningsklassen, som vi kan, “sagde Heather Garboden, American’s Chief Customer Officer.

    Navnet betyder noget.

    “Mange virksomheder tillader ikke køb af første klasse, men de vil tillade forretningsklasse,” sagde Mann.

    Luftfartsledere har været sikre på deres skub for at investere milliarder i de mere luksuriøse hytter og børste tegn på en mulig økonomisk nedtur.

    ”Vi er på en virkelig usikker økonomisk tid lige nu, og premium -efterspørgslen har været solid,” sagde Garboden.

    Rigere mennesker “har en tendens til at gøre det ok, selv i en recession,” bemærkede Mann.

    Antallet af premium sæder stiger sammen med oplevelsen.

    Amerikaneren sagde ved udgangen af ​​tiåret, at det vil øge sine liggende sæder og premium økonomi siddepladser med 50%. Flyselskabet sagde også for nylig, at det vil tilbyde gratis satellit-Wi-Fi til sine loyalitetsprogrammedlemmer efter Delta og United.

    United dyrker også sin kabine med sin Boeing 787-9 Dreamliners udstyret med otte “Polaris Studios” i en 1-2-1-konfiguration og 56 Polaris Business Class Suites. I øjeblikket har flyene kun 48 Polaris -sæder.

    Det forventer at have 30 Dreamliners med det nye interiør i 2027, men en første flyvning, mellem Uniteds San Francisco Hub og Singapore, er indstillet til begyndelsen af ​​2026, sagde flyselskabet tidligere i denne måned.

    Blødere berøringer

    United Airlines Ny Polaris Cabin Configuration

    United Airlines

    Luftfartsselskaberne forsøger også at hæve stangen på det såkaldte “bløde produkt” som overdådigt sengetøj og komfort som støjdæmpende hovedtelefoner.

    American annoncerede i sidste måned, at det ikke indsamler sine Bang & Olufsen -hovedtelefoner fra flagskibsrejsende, før de landede, så de kan fortsætte med at se film og anden underholdning længere.

    “Polaris mad- og drikkevarer opgraderes på samme tid med forbedrede måltidsvalg på alt nyt opvask, glasvarer og frisk hvidt sengetøj,” sagde United’s Nocella. “Vi har endda tilføjet røde peberflager ud over salt og peber, så passagerer kan krydre deres måltider.”

    Mens den øverste forretningsklasse tilbyder højere teknisk og mere høj-touch-service, har luftfartsselskaberne ikke de over-the-top faciliteter inden for internationale flyselskaber.

    United planlægger en amuse Bouche af Ossetra Caviar for Polaris. I mellemtiden i First Class i Emirates, der har større fly med Airbus A380, har rejsende adgang til brusere om bord og “ubegrænset” kaviar -service.

    For nogle er god service enklere.

    “Jeg kunne sidde foran, eller jeg kan sidde bagpå, men hvis flyet er sent, er flyet for sent,” sagde Mann.

    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Copy Link
    Previous ArticleTariffer påvirker forretningsrejser, men der kan være en opside
    Next Article Sådan gemmes på sommerrejser i 2025
    Thomas
    • Website

    Related Posts

    Trump-administrator giver afkald på en bøde på 11 millioner dollar i Southwest 2022

    december 7, 2025

    Delta siger, at nedlukningen kostede det 200 millioner dollars, men forudser stor efterspørgsel

    december 3, 2025

    Hvordan sorte bokse blev nøglen til at løse flystyrt

    november 30, 2025
    Add A Comment
    Leave A Reply Cancel Reply

    Latest Posts

    Trump-administrator giver afkald på en bøde på 11 millioner dollar i Southwest 2022

    Delta siger, at nedlukningen kostede det 200 millioner dollars, men forudser stor efterspørgsel

    Hvordan sorte bokse blev nøglen til at løse flystyrt

    Millennials driver et boom i sportsturisme – de bruger store penge på at gøre det

    Trending Posts
    Recent
    • Trump-administrator giver afkald på en bøde på 11 millioner dollar i Southwest 2022
    • Delta siger, at nedlukningen kostede det 200 millioner dollars, men forudser stor efterspørgsel
    • Hvordan sorte bokse blev nøglen til at løse flystyrt
    • Millennials driver et boom i sportsturisme – de bruger store penge på at gøre det
    • Thanksgiving flyrejser forventes at ramme rekordniveauer, siger flyselskaber

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.